اطلاعیه برای اعضای محترم انجمن مراکز مشاوره

اعضای محترم انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان

 

با سلام و احترام ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون، خواهشمنداست موارد ذیل را بررسی و در صورت داشتن تمایل به همکاری مراتب را کتبا حداکثر تا مورخ 8 / 4 / 1400 اعلام فرمائید.

1 – پیرو نامه شماره 107 / 1400 مورخ 4 / 3 / 1400 ، شرط کاندیداتوری در هیات مدیره انجمن، داشتن حداقل 2 سال سابقه عضویت در انجمن می باشد. لذا در صورت تمایل در اسرع وقت، نسبت به عضویت در انجمن در سال 1400 نیز اقدام نمائید.

2 – عطف به توافقنامه مشترک فی مابین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، صندوق کار آفرینی امید و کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کار آفرینی بشماره 210295 مورخ 12 / 11 / 99 )تفاهمنامه پیوست( و پیرو مذاکرات صورت گرفته با ریاست محترم صندوق کارآفرینی امید استان، کلیه اعضاء انجمن که تمایل به مشارکت در قالب این تفاهمنامه را دارند، در اسرع وقت نسبت به اعلام حوزه فعالیت مرکز مشاوره خود اقدام فرمایند.) در صورت عدم عضویت در انجمن و یا اتمام زمان عضویت لطفا در اسرع وقت اقدام نمائید.

3 – پیرو مذاکرات صورت گرفته با مدیریت محترم پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، امکان بهره مندی کلیه اعضاء مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان جهت بکارگیری دانشجو در قالب طرح پویش)دستورالعمل پیوست( فراهم گردیده، لذا هر یک از مراکز محترم که تمایل به جذب نیروی کار از این طریق را دارند، ضمن اعلام آمادگی جهت جذب نیرو مشخصات و تعداد نیروهای درخواستی را نیز اعلام فرمایند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع و رایگان