نشست هم اندیشی انجمن با حضور مدیرکل تعاون زنجان

به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد:

نشست هم اندیشی انجمن صنفی کارفرمایی مراکز مشاوره وخدمات کارآفرینی استان
با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان سومین نشست هم اندیشی انجمن صنفی کارفرمایی مراکز مشاوره وخدمات کارآفرینی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمد رضا یوسفی در نشست هم اندیشی انجمن صنفی کارفرمایی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی ضمن اینکه از همایش کارآفرینی که در هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد به عنوان گام اول و استارتی برای تشکیل مجمع خیرین کارآفرین استان یاد کرد ، هدف از ایجاد این مجمع را توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی دانسته و افزود:تاسیس دفتر کارآفرینی در محل دانشگاه ها از دیگر حرکات مثبت و خوبی است که مقدماتش انجام شده و تمام تلاش خود را برای تکمیل اکوسیستم کارآفرینی منطقه بکار خواهیم گرفت.

یوسفی با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپی صنایع فناور کارا صنعت در هفته جهانی کارآفرینی با مدیریت انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی و شتابدهنده فرتاک گفت: خروجی این استارتاپ ها بسیار مهم بوده و می بایست بررسی شده و طی گزارشی عملیاتی شدن آنها منعکس شود.

وی همچنین گفت: با دانشگاه زنجان مذاکراتی در خصوص محتوای دروس دانشگاهی و منطبق نمودن سرفصل های آموزشی با نیازها و صنعت استان انجام شده است.

یوسفی خاطر نشان کرد: حضور آقای دکتر مرادخانی در پارک علم و فناوری استان و حمایت هایشان از کارآفرینی و عملکرد خیلی خوب و قوی پارک به همت دکتر مرادخانی در کشور افتخار آفرین بوده و هست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در خصوص عضویت سمن ها در کارگروه های مختلف عنوان کرد: سعی بر آن است درجلسات کارگروه اقتصادی اجتماعی و سرمایه گذاری استان ، نسبت به معرفی و عضویت انجمن صنفی مراکز مشاوره کارآفرینی استان اقدام لازم صورت بگیرد.

ژیلا عطایی، رئیس انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان ،گزارش جامعی از عملکرد انجمن ارائه نمود .

در پایان هریک از اعضاء حاضر در این نشست پیشنهادات وخواسته های خود را مطرح نمودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع و رایگان